Aktualności
Komunikat dla osób ubiegających się o wsparcie w projekcie grantowym PPGR
- 25-11-2021
W związku ze złożonym oświadczeniem w ramach projektu grantowego pn.”Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”, realizowanego w formie dofinansowania z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia w Gminie Reszel, na podstawie § 4 ust. 14 Regulaminu konkursu
Wzywa się do dostarczenia:
- dokumentów potwierdzających pokrewieństwo dziecka/osoby pełnoletniej, wskazanego/nej w oświadczeniu, z osobą pracującą w PGR,
- dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osoby, wskazanej jako byłego pracownika, w PGR,
jeżeli wcześniej nie zostały dołączone.
Dokumentami potwierdzającymi:
- pokrewieństwo mogą być min.: odpisy aktów stanu cywilnego, wpisy w dowodzie osobistym ( książeczkowym) itp.
- zatrudnienia mogą być min.: umowa o pracę, świadectwo pracy, książeczka ubezpieczeniowa, dokument potwierdzający pracę wydany przez KRUS lub ZUS itp.
Powyższe dokumenty należy złożyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Granty PPGR” oraz danymi osoby składającej oświadczenie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 grudnia 2021 roku, w siedzibie Urzędu Gminy w Reszlu, ul. Rynek 24 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Brak dostarczenia w/w dokumentów w terminie wskazanym wyżej spowoduje odrzucenie wniosku (oświadczenia) jako nie spełniającego wymogów formalnych.
Niniejsze wezwanie wystosowane jest na podstawie wytycznych instytucji zarządzającej projektem. Wytyczne te wydano po upływie terminu przyjmowania oświadczeń o dofinansowanie.
Każda z osób składających oświadczenia otrzyma oryginalny egzemplarz pisma za pośrednictwem operatora pocztowego.