Ocena jakości usług świadczonych przez Urząd Gminy w Reszlu
Sign in to Google to save your progress. Learn more
1. Kiedy ostatnio korzystał/a Pan/Pani z usług Urzędu Gminy w Reszlu? *
2. W jakim celu odwiedził  Pan/Pani Urząd Gminy ? *
Required
3. Ile razy musiał/a Pan/Pani odwiedzić Urząd w celu załatwienia danej sprawy? *
4. Ocena pracy Urzędu *
Zdecydowanie nie
Raczej nie
Raczej tak
Zdecydowanie tak
Sprawność, szybkość obsługi
Fachowość, kompetencja urzędników
Kultura osobista
Terminowość załatwiania spraw
Dostępność informacji
Ogólna ocena pracy Urzędu
5. W którym pokoju Urzędu załatwiał/a  Pan/Pani swoją sprawę ? Proszę podać nr pokoju i/lub nazwisko urzędnika *
 6. Ocena pracy urzędnika   *
Zdecydowanie nie
Raczej nie
Raczej tak
Zdecydowanie tak
Kompetencje, fachowość
Szybkość, sprawność obsługi
Życzliwość, uprzejmość
Ogólna ocena pracownika
7. Czy urzędnik poinformował Pana/Panią o przybliżonym terminie załatwienia sprawy i jakie formalności powinien/na  Pan/Pani spełnić? *
8. Oczekiwania dotyczące poprawy jakości usług świadczonych przez Urząd   *
( 1 – ocena najniższa, 5-ocena najwyższa)
1
2
3
4
5
Uzyskanie informacji
Dostęp do formularzy i ich czytelność
Skrócenie czasu załatwiania spraw
Uprzejmość urzędników i troska o Klienta
Poprawa warunków lokalowych
9. Z jakich źródeł  uzyskuje Pan/Pani informacje o działaniach podejmowanych przez władze Gminy ? *
Required
10. Pana/Pani uwagi i sugestie dotyczące poprawy jakości usług świadczonych przez Urząd:
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy