Wdrożenie e-Usług
Wdrożenie e-usług
- 08-05-2019
5 marca 2019 roku w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Reszlu nastąpiło podpisanie umowy na zadanie „Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych oraz modernizacja strony www” w ramach projektu pn. Wdrożenie e-usług w Gminie Reszel realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Burmistrz Reszla Marek Janiszewski podpisał ją przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Julity Paprockiej z firmą ZETO PROJEKT Sp. z o.o. reprezentowaną przez Pawła Sadowskiego – Prezesa Zarządu.
Przedmiotem Umowy jest realizacja następujących zadań:
- zakup i wdrożenie licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca;
- modernizacja systemu dziedzinowego;
- zakup i wdrożenie licencji modułu komunikacji dla CPeUM;
- zakup i wdrożenie licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów;
- opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP
- modernizacja strony www
Łączna wartość brutto realizacji przedmiotu umowy wynosi 499 736,70 zł.
Wdrożenie e-usług w Gminie Reszel pozwoli mieszkańcom w szybszy i łatwiejszy sposób załatwiać sprawy urzędowe za pośrednictwem Internetu, bez wychodzenia z domu.