Logo: BIP Logo: Facebook
Logo: Urząd Gminy Reszel
 Dzisiaj jest: Wtorek, 11 Listopad 2025 Imieniny: Bartłomieja i Marcina

Pozostałe aktualności

Konsultacje społeczne projektu Rocznego Programu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi na 2026 rok

OGŁOSZENIE BURMISTRZA RESZLA  o konsultacjach społecznych projektu Rocznego Programu Współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 r. Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.  Dz. U. z 2025 r., poz. 1153), art 5a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1491 ze zm.) oraz Uchwały Nr VIII/33/2011 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 29 marca 2011 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, działającymi na terenie Gminy Reszel projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, Burmistrz Reszla ogłasza konsultacje społeczne projektu Rocznego Programu Współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 r.
1. Przedmiot konsultacji:
Przedmiotem konsultacji jest „Roczny Program Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi oraz Podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i  o  wolontariacie na 2026 rok”.
2. Cel konsultacji:
Celem konsultacji jest wyrażenie opinii organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, działających na terenie Gminy Reszel na temat projektu „Rocznego Programu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi oraz Podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok”.
3. Czas rozpoczęcia i zakończenia konsultacji:
Konsultacje będą przeprowadzone w terminie od 20 października 2025 r. do 03 listopada 2025r.
4. Forma konsultacji:
Konsultacje przeprowadzone będą za pomocą następujących instrumentów dialogu społecznego:
1) Umieszczenia informacji na stronie internetowej Urzędu Gminy w Reszlu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej w Urzędu Gminy w Reszlu,
2) Wyrażenia pisemnej opinii na załączonym do ogłoszenia formularzu uwag, stanowiącym Załącznik do niniejszego Ogłoszenia,
3) Wysłanie drogą elektroniczną projektu programu do organizacji pozarządowych z terenu Gminy Reszel.
5. Opinie i uwagi należy przedkładać:
1) osobiście w Urzędzie Gminy – w godzinach pracy Urzędu Gminy w Reszlu,
2) pocztą na adres: Urząd Gminy w Reszlu, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel,
3) drogą elektroniczną na załączonym do ogłoszenia formularzu uwag na adres: urzadgminy@gminareszel.pl
 
6. Ogłoszenie o konsultacjach zostanie umieszczone: 
1) na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy w Reszlu,
2) na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Reszlu,
3) na tablicach ogłoszeń w sołectwach.
7. Inne sprawy:
1) Konsultacje uważa się za ważne bez względu na liczbę osób, organizacji i podmiotów w nich uczestniczących.
2) Formularz Uwag do projektu „Rocznego Programu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi oraz Podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok” stanowi Załącznik do niniejszego ogłoszenia.
3) Za przeprowadzenie konsultacji odpowiedzialne jest stanowisko ds. organizacji pozarządowych i Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, tel. 89 755 00 47.
 
 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Baner: godziny-urzadBaner: Reszelski Budżet ObywatelskiBaner: Kalendarz imprezBaner: rozklad-jazdy-autobusowBaner: NieruchomosciBaner: Plan ogólnyBaner: harmonogram-odpadyBaner: aptekiBaner: SesjeBaner: grafik-radniBaner: euslugi-buttonBaner: Mapa Gminy ReszelBaner: Unia EuropejskaBaner: Projekty realizowane ze Środków Państwowego Funduszu CelowegoBaner: Projekty realizowane ze Środków Rządowego Funduszu Inwestycji LokalnychBaner: tablica-polski-ladBaner: tablica RPOZBaner: tablica RFRDBaner: AktywnyMaluchBaner: Czyste powietrzeBaner: cyberbezpieczny-samorzadBaner: Cyfrowa-gminaBaner: polski ebazarekBaner: AnkietaBaner: Polska MultimedialnaBaner: CittaslowBaner: Regionalny Ośrodek Wspierania Organizacji PozarządowychBaner: Krajowa mapa ZagrożeńBaner: StrazGranicznaBaner: WKU
Masz uwagi do naszej strony?
  • CAPTCHA
    CAPTCHA służy odróżnieniu narzędzi zautomatyzowanych udających ludzi od rzeczywistych ludzi i ma za zadanie uniemożliwić botom rozsyłanie spamu przez tak zabezpieczone formularze. Przepisz kod z obrazka. Wielkość liter ma znaczenie. Jeśli nie możesz odczytać kodu kliknij w obrazek. Niewykorzystany kod jest ważny przez 15 minut.
    Jeśli obrazek jest nieczytelny, to go kliknij, aby zmienić grafikę. Niewykorzystany kod jest ważny przez 15 minut.

Dane kontaktowe

Urząd Gminy w Reszlu
woj. warmińsko - mazurskie
ul. Rynek 24
11-440 Reszel

tel. (89) 755 39 00 - centrala
fax. (89) 755 07 58
 
Urząd Gminy
NIP: 7420012634
REGON: 000530318
 
Gmina Reszel
NIP: 7422243326
REGON: 510743611