Od 2025 roku uruchomiona została platforma witkac.pl, dedykowana organizacjom pozarządowym do składania ofert w otwartych konkursach ofert na realizację zadań publicznych w ramach współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Rekomendujemy składanie ofert za pośrednictwem w/w platformy.
W związku z powyższym informujemy, że w dniu 14 stycznia 2025 r. (wtorek) w godz. 14.00 – 16.00 przeprowadzone zostanie szkolenie z obsługi systemu witkac.pl, dedykowane dla przedstawicieli organizacji pozarządowych chcących składać oferty w otwartych konkursach.
Szkolenie przeprowadzone zostanie w dwóch formach:
- w trybie on-line – po dokonaniu zgłoszenia chęci udziału w szkoleniu w tej formie na adres mailowy ewa.tabaka@gminareszel.pl lub pod nr tel. 89 755 39 09 – do dnia 13 stycznia 2025 r. do godz. 12.00,
- w trybie stacjonarnym – na Sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Reszlu.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu!