Przewodniczący Rady Miejskiej w Reszlu zawiadamia, że XII-ta sesja Rady Miejskiej w Reszlu, odbędzie się w dniu 22 stycznia 2025r. o godz. 16.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Reszlu
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie obrad XII-ej sesji Rady Miejskiej w Reszlu.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Burmistrza z realizacji bieżących zadań Gminy za okres między sesjami.
- Zapytania i wolne wnioski.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- rozpatrzenia skargi na Burmistrza Reszla,
- rozpatrzenia skargi na dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej w Reszlu,
- rozpatrzenia wniosku mieszkańca Reszla w sprawie działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Reszlu,
- rozpatrzenie wniosku Sołectwa Tolniki Małe,
- rozpatrzenia wniosku mieszkańca Reszla w sprawie inwestycji w Klewnie,
- pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- zwolnienia z opłaty targowej,
- udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Kętrzyńskiemu w 2025 roku,
- zmiany uchwały w sprawie: uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Reszel z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok,
- zmiany uchwały Nr XXXVI/228/2013 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 18kwietnia 2013 r., w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Reszel oraz warunków i zasad korzystania z przystanków,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2025-2037,
- zmiany budżetu gminy na 2025 rok,
- powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie obrad.
Transmisja obrad będzie dostępna pod adresem: https://transmisjaobrad.info/channels/115/gmina-reszel/live