Aktualności

Oświadczenia ws. sprzętu komputerowego.

  • 17-12-2024

Przypomnienie dla osób objętych wsparciem w ramach grantu PPGR

Szanowni Państwo,
Przypominamy, że osoby, które otrzymały sprzęt komputerowy w ramach programu wsparcia dla rodzin byłych pracowników PGR, zobowiązane są do złożenia oświadczenia w Urzędzie Gminy w Reszlu.
Termin składania oświadczeń: do 31 grudnia 2024 roku.
Oświadczenia zostały dołączone do umowy, jednak można je również: pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy, odebrać osobiście w siedzibie urzędu.
Nie zwlekaj! Dostarcz dokumenty na czas, aby uniknąć komplikacji związanych z realizacją projektu.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Urzędem Gmina i Miasto Reszel pod numerem telefonu 89 755 39 09, e-mail karol.swiatlowski@gminareszel.pl
Dziękujemy za współpracę!
 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Baner: Reszelski Budżet ObywatelskiBaner: rozklad-jazdy-autobusowBaner: NieruchomosciBaner: Plan ogólnyBaner: harmonogram-odpadyBaner: aptekiBaner: SesjeBaner: grafik-radniBaner: euslugi-buttonBaner: Mapa Gminy ReszelBaner: Unia EuropejskaBaner: Projekty realizowane ze Środków Państwowego Funduszu CelowegoBaner: Projekty realizowane ze Środków Rządowego Funduszu Inwestycji LokalnychBaner: tablica-polski-ladBaner: tablica RPOZBaner: tablica RFRDBaner: AktywnyMaluchBaner: Czyste powietrzeBaner: cyberbezpieczny-samorzadBaner: Cyfrowa-gminaBaner: polski ebazarekBaner: AnkietaBaner: Polska MultimedialnaBaner: CittaslowBaner: Regionalny Ośrodek Wspierania Organizacji PozarządowychBaner: Krajowa mapa ZagrożeńBaner: StrazGranicznaBaner: WKU